Adresă 

Oblu

437225 Aleea Mocirei 6A, Recea

Maramureș Romania

Tel. +40756 625 876

email  [email protected]

Cel mai simplu mod să povestim e la telefon. Sună la 0756 625 876

 

Telefonul meu este activ  doar în următoarele intervale:

Luni - Vineri  8:00 - 17:00 
Sâmbăta răspund, uneori, până la ora 14.00. Dar nu e o regulă. Dacă nu răspund, înseamnă că nu pot. Vă rog nu insistați.
 

Vă rog să rețineți, încerc să evit să preiau comenzi telefonice. Dacă preiau o comandă telefonică, trebuie să o introduc manual pe site deoarece totul este procesat acolo. Tot ce este nevoie este o distragere cu un alt apel și atunci comanda nu este introdusă și nu este procesată! Cu toate acestea, dacă urâți să comandați online, vă voi ajuta cu siguranță!

Cel mai bun moment pentru a mă suna este dimineața. În timpul zilei, s-ar putea să fiu ocupat cu utilajele când sunați. Dacă nu răspund, înseamnă că nu pot. Nu insistați. Vă sun eu cât pot de repede. Uneori durează o zi, pentru că plec la lucrări și lipsesc din atelier. Chiar dacă telefonul e închis, apelurile se înregistrează și revin eu cât de repede pot. 
În rest îmi face plăcere să ne auzim. 
G
Înainte să scrii poate găsești răspunsul aici

Întrebări frecvente

Voi primi sculele așa cum arată în poze?

Da! Toate prozele produselor noastre sunt reale. Nu folosim poze de produse de la terți și nici produse OEM, branduite cu alte nume. Furnizorii noștri sunt branduri internaționale de renume, cunoscute pentru produsele de calitate. Nu folosim nici poze generate de programe de grafică 3D. Ce vezi aici vei primi la livrare!

Unde pot să îmi văd facturile?

Indiferent dacă ești persoană fizică sau juridică, fiecare comandă se facturează și facturile se păstrează în contul tău. Dacă dintr-o eroare nu găsești factura, te rog trimite te rog un mail la [email protected] cu o solicitare care să conțină numărul comenzii, datele de client și noi își vom trimite factura. 

Cum pot returna un produs?

Simplu. Ne anunți pe mail la [email protected] că vrei să returnezi un produs și ne ocupăm noi de restul. Produsul trebuie să fie nedesfăcut, ambalajul trebuie să fie intact. Dacă nu  e așa returul nu e posibil. Dacă e o problemă de la transport/curier te rog sună-ne la 0756 625 876 ca să luăm masurile care se impun. 

Cât durează livrarea dacă apare eticheta ”lipsă stoc”?

Reaprovizionarea poate dura de la 1-2 la 30 de zile. Recomandarea mea e să nu faci o comandă la un produs care nu e pe stoc. Mai ales dacă nu ești dispus să aștepți.  Majoritatea sunt importuri și aici depindem de o serie de factori pe care nu putem să-i controlăm. Dar dacă ai încredere în mine și îți dorești mult un produs (sau mai multe) te asigur că o să facem tot ce este uman posibil să le ai cât de repede se poate. 

Unde se pot livra comenzile?

Teoretic oriunde în țărișoară! Cu niște mici excepții pe care o să ți le comunicăm când ajungem să verificăm modul de livrare. Livrăm cu curieri, dar uneori folosim Poșta Română pentru zone unde curierii nu ajung. Acestea sunt situații punctuale și o să te sunăm să-ți spunem ce și cum. 

Formular de contact

Contactati-ne pentru orice