Politica de retur/anulare, termenul si modul de retur al produselor sau serviciilor comercializate

Conform legilor in vigoare, renuntarea la produsele cumparate se poate face fara invocarea vreunui motiv, conform Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii (reglementeaza informatiile ce trebuie oferite consumatorilor in stadiul precontractual) si Legea nr 365/2002 privind comertul electronic republicata in temeiul art. II din Legea nr. 121/2006 pentru modificarea si completarea Legii nr. 365/2002 privind comertul electronic.

Conditiile in care le puteti returna sunt:

1.Daca produsul comandat nu este ceea ce v-ati dorit, il puteti returna pentru a fi schimbat sau pentru returnarea valorii produsului (mai putin cheltuielile de transport) intr-un interval de timp de 14 zile de la data achizitiei, fara invocarea unui motiv si fara penalitati. Inainte de a trimite produsul inapoi catre noi, va rugam sa solicitati acest lucru prin email, pe adresa [email protected]. Acest lucru este necesar pentru a putea procesa in termen cat mai scurt returul si a va trimite un produs inlocuitor sau pentru a va returna banii.

Toate produsele returnate, cat si ambalajul lor (de exemplu cutiile//etichete precum și toate produsele gratuite primite cu ocazia achiziției) trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, fara urme ale utilizarii. Coletul in care returnati produsul trebuie sa mai contina etichetele intacte ale produselor. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile de la Retur, prin transfer bancar in contul IBAN specificat de client prin email. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut, ne rezervam dreptul de a refuza primirea acestuia si de a-l expedia inapoi clientului pe cheltuiala acestuia. In cazul in care produsul este in aceeasi stare in care a fost livrat, incluzand ambalajele, se ramburseaza 100% din valoarea produsului.

2. Produse defecte sau care prezinta deteriorari in momentul primirii/receptiei: Va rugam sa efectuati verificarea calitatii produselor imediat ce ati primit si achitat coletul. Facem tot posibilul ca produsele sa fie livrate fara defecte. Dar in cazul in care primiti un produs defect tot ce aveti de facut este sa contactati echipa OBLU.ro, telefon: 0756 625 876, email: [email protected], si vom aranja ca produsul sa fie inlocuit.

3. Produse livrate gresit: Va rugam sa efectuati verificarea/numararea produselor imediat ce ati primit si achitat coletul. Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat, va rugam sa semnalati telefonic acest lucru in momentul primirii coletului, cu agentul curier martor, pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. In procedura de returnare va urma trimiterea unui email la adresa [email protected] cu detalierea celor intamplate. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de oblu.ro. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de oblu.ro

Observatii generale: Va recomandam sa utilizati serviciile de curierat, care permit urmarirea coletului. Nu suntem raspunzatori pentru coletele pierdute pe drumul catre noi. In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la produsele defecte in perioada de garantie, acestea trebuie returnate in starea in care au fost primite, cu toate etichetele la locul lor si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.